Cumparari directe – Furnizare de produse informative si de promovare

Anunt publicitate numarul 126673
Asociatia ,,Caritas – Asistenta Sociala” Filiala Organizatiei Caritas Alba Iulia
Adresa postala:  Piata Trandafirilor nr. 61, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540053, Romania, Punct(e) de contact: László – Dénes Nemes, Tel. +40 265250191, Email: [email protected], Fax: +40 265250191, Adresa internet (URL): www.caritas-ab.ro

Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe

Tip contract: Furnizare

Denumirea achizitie: Furnizare de produse informative si de promovare

CPV: 39294100-0-Produse informative si de promovare (Rev.2)

Descrierea contractului: 160 buc brosuri – Brosura tiparit fata-verso în color si laminat. Dimensiunile: 14,8×42 cm. Produsul va fi pliat cu banda decorativa si asezat în plic corespunzator; 600 buc pliante/invitatii – tiparit color pe hârtie modelata cu grasime de 250 gr, marime A5; 37 tricouri personalizate – Tricou personalizat: calitatea tricoului: 200gr, inscriptionat cu 2 logouri (6 culori). Mod de inscriptionare: împrimare digitala. Dimensiunea inscriptionarii în total: 18x18cm separate pe doua suprafete.

Valoarea estimata fara TVA: 1793.00 RON

Conditii contract: Realizarea materialelor informative si de promovare pe baza specificatiilor/modelului indicat/stabilit de achizitor. Livrare de la data comenzii pana la 18.10.2017. Cheltuielile de manipulare, incarcare si transport si alte cheltuieli ocazionate de furnizarea produselor vor fi suportate de furnizor. Livrare: gratuita, la locatia stabilita de achizitor in mun. Odorheiu Secuiesc. Plata facturii se va face prin OP/Virament in termen de 30 de zile de la acceptarea facturii.

Conditii participare: Ofertele semnate si stampilate se transmit prin e-mail la adresa [email protected] sau fax la nr 0265250191, pana la orele 16.00 a zilei de 12 octombrie 2017, orele 16.00. Se solicita inscrierea numarului anuntului publicat pe SEAP pe oferta trimisa. Se solicita oferta pentru toate produsele si intreaga cantitate solicitata. Limba de redactare a ofertei: limba romana.

Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut (al ofertei totale, nu pretul cel mai mic al produsului unitar/reper)

Termen limita primire oferte: 12.10.2017

Informatii suplimentare: Informatii suplimentare: Informatii suplimentare si documentatia se obtine la sediul asociatiei, sau prin e-mail: [email protected], tel: 0735735135. Planul/modelul materialelor se va trimite operatorilor economici interesati prin intermediul departamentului de Relatii Publice al organizatiei. Finalizarea achizitiei se va realiza in SEAP, operatorul economic desemnat câstigator avand obligatia de a publica produsele (obiectul achizitiei) in catalogul electronic SEAP in termen de 3 zile de la comunicare. Prezentul anunt nu reprezinta o obligatie de cumparare din partea noastra, decat dupa transmiterea unei comunicari din partea achizitorului in acest sens.

Documentatia se poate descarca de aici.